Par ministriju
Kontakti
Aktualitātes
  Preses relīzes
  Plānotie pasākumi
  Darba piedāvājumi
  Infografikas
  Foto galerija
  Video galerija
Nozares politika
Normatīvie akti
Fondi un investīcijas
Valsts galvojums
Publiskais iepirkums
ES informācija
Starptautiskā sadarbība
Publikācijas un pētījumi
Sabiedrības līdzdalība
 
Padoms:
Izvēlies kādu no iesvītrotām kalendāra dienām, lai redzētu šīs dienas pasākumus!
 



 
AktualitātesDarba piedāvājumi
 
 
 
Darba piedāvājumi

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
izsludina atklātu konkursu uz
Publisko pakalpojumu departamenta
Vienas pieturas aģentūras nodaļas
vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt publisko pakalpojumu sistēmas pilnveides politikas izstrādi un ieviešanu, t.sk. vienas pieturas aģentūras principa valsts un pašvaldību pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā klātienē un elektroniskajā vidē.

Amata uzdevumi ir saistīti ar politikas veidošanu valsts pārvaldes pakalpojumu harmonizācijas un attīstības jautājumos un tās ieviešanas koordinēšanu, tai skaitā, valsts pārvaldes pakalpojumu sistēmas darbības rezultātu analīzi, pilnveides priekšlikumu izstrādi un Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla darbības koordināciju un attīstību.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu, informācijas tehnoloģijas, politoloģijas vai tiesību zinātnēs;
  • zināšanas un vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • zināšanas un pieredze valsts pārvaldes pakalpojumu identificēšanā, aprakstīšanā un analīzē;
  • zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un pieredze sadarbībā ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām;
  • zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, t.sk. vienas pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums.

Mēs piedāvājam:

  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
  • mēnešalgu no 1050 līdz 1300 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ibūtiska iestādes funkciju izpildei);
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu līdz 07.08.2018. sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Publisko pakalpojumu departaments” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494.  Tālrunis uzziņām 67026902.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts


Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Elektroniskās pārvaldes departamenta
Informācijas sabiedrības politikas nodaļas
vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu

 

Amata mērķis un galvenie pienākumi ir piedalīties tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē informācijas sabiedrības, elektroniskās pārvaldes un valsts informācijas sistēmu jomā.

Prasības pretendentam:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnes vai politikas zinātņu jomā;
  • izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē;
  • izpratne un vēlama pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes jautājumiem;
  • informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana;
  • zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums.

Mēs piedāvājam:

  • iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas elektroniskās pārvaldes jomā;
  • mēnešalgu no 1000 līdz 1300 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei);
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.

Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu līdz 06.08.2018. sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Elektroniskās pārvaldes departaments” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494.  Tālrunis uzziņām 67026902.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv .

 

Amata apraksts

Atpakaļ
 
Dabas aizsardzība
E-pārvalde
Fondi un investīcijas
Ilgtspējīga attīstība
Klimata pārmaiņas
Pašvaldības
Publisko pakalpojumu sistēmas pilnveide
Reģionālā attīstība
Teritorijas attīstības plānošana
Ūdeņu pārvaldība
Vides aizsardzība
Zaļais publiskais iepirkums
 
 




 
Padoms:
Balso par vienu no variantiem klikšķinot uz tā, vai skaties aptaujas rezultātus.
        
Darba laiks
Pr - Pt: 8.30:17.00
VARAM adrese:
Peldu iela 25, Rīga, LV-1494, Latvija
Telefons:+371 67026533
Fakss:+371 67820442
E-pasts: pasts@varam.gov.lv
     
Lapa atjaunota:
20.07.2018
 Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce obligāta