Par ministriju
Kontakti
Aktualitātes
  Preses relīzes
  Plānotie pasākumi
  Darba piedāvājumi
  Infografikas
  Foto galerija
  Video galerija
Nozares politika
Normatīvie akti
Fondi un investīcijas
Valsts galvojums
Publiskais iepirkums
ES informācija
Starptautiskā sadarbība
Publikācijas un pētījumi
Sabiedrības līdzdalība
 
Padoms:
Izvēlies kādu no iesvītrotām kalendāra dienām, lai redzētu šīs dienas pasākumus!
 



 
AktualitātesDarba piedāvājumi
 
 
 
Darba piedāvājumi

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Elektroniskās pārvaldes departamenta
Informācijas sabiedrības politikas nodaļas
vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu

 

Amata mērķis un galvenie pienākumi ir piedalīties tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē informācijas sabiedrības, elektroniskās pārvaldes un valsts informācijas sistēmu jomā.

Prasības pretendentam:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnes vai politikas zinātņu jomā;
  • izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē;
  • izpratne un vēlama pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes jautājumiem;
  • informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana;
  • zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums.

Mēs piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3 saimes „Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmas vadība” IIA līmenis un 11.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;
  • darba vietu Rīgas centrā.

Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu līdz 05.06.2018. sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Elektroniskās pārvaldes departaments” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494.  Tālrunis uzziņām 67026902.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.

Amata apraksts


Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
izsludina atklātu konkursu uz
Sabiedrisko attiecību nodaļas
vecākā referenta darbinieka amatu

 

Galvenie pienākumi:

  • koordinēt ministrijas viedokļa sagatavošanu, sniegšanu un skaidrošanu plašsaziņas līdzekļiem;
  • sagatavot rakstiskus tekstus komunikācijas vajadzībām, piemēram, preses relīzes, faktu apkopojumus u.c. rakstiskās komunikācijas materiālus;
  • uzturēt regulāru kontaktu ar žurnālistiem un redaktoriem, kas ziņo par ministrijas pārraudzības nozarēm – dabas un vides aizsardzību, pašvaldību uzraudzību, reģionālo attīstību, informācijas un komunikācijas tehnoloģijām un publiskajiem valsts un pašvaldību digitālajiem pakalpojumiem;
  • rīkot klātienes mediju pasākumus, piemēram, preses konferences, individuālas intervijas ar ministrijas pārstāvjiem, skaidrojošas diskusijas redaktoriem un žurnālistiem;
  • sadarbībā ar kolēģiem plānot un īstenot integrētas sabiedrības informēšanas kampaņas, ievērojot Iepirkuma likuma nosacījumus;
  • piedalīties ministrijas iekšējās komunikācijas organizēšanā;
  • nodrošināt citas sabiedrisko attiecību un komunikācijas funkcijas ministrijā pēc nepieciešamības.

 

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība komunikācijas zinātnē, mediju studijās vai citā sociālo vai humanitāro zinātņu specialitātē;
  • vēlama vismaz divu gadu darba pieredze žurnālistikas, komunikācijas, mārketinga vai sabiedrisko attiecību jomā;
  • zināšanas par sabiedrisko attiecību, komunikācijas stratēģijas un taktikas izstrādi;
  • prasme patstāvīgi gatavot preses apskatus, preses relīzes un citus rakstiskus materiālus;
  • zināšanas un interese par Latvijas mediju vidi;
  • izpratne par interaktīvo un sociālo mediju darbības principiem;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, kā arī labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: komunikācija, orientācija uz klientu, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums.

 

Mēs piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu (amatam noteikts 24.saimes „Komunikācija un sabiedriskās attiecības” III līmenis un 11.mēnešalgu grupa, mēnešalga  no 1000 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
  • profesionālās pilnveides iespējas, piedaloties dažādās mācību programmās;
  • iespēju pārstāvēt ministriju nozaru komunikācijas pasākumos ārzemēs;
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;
  • darba vietu Rīgas centrā.

 

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 01.06.2018. nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Sabiedrisko attiecību nodaļa” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.

Amata apraksts



Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
izsludina atklātu konkursu uz
Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas
vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

 

Amata mērķis - sekmēt meteoroloģijas, tai skaitā klimatoloģijas, jomas attīstību Latvijā, nodrošināt klimata aspektu integrēšanu hidroloģijas jomā, kā arī veicināt pētījumu īstenošanu Latvijā klimata pārmaiņu jomā.

Prasības pretendentam:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu vai ģeogrāfijas specialitātē, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām;
    vēlama darba pieredze valsts pārvaldē;
  • izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē;
  • zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju;
  • zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām;
  • zināšanas un izpratne par meteoroloģiju, satelītdatu izmantošanas iespējām;
  • zināšanas un izpratne par klimata pārmaiņu procesiem Latvijā un pasaulē, tai skaitā cēloņiem un sekām, pielāgošanos klimata pārmaiņām;
  • zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem;
    ļoti labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums.

Mēs piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes „Politikas plānošana” III līmenis un 12.mēnešalgu grupa, mēnešalga  no 1050 euro pirms nodokļu nomaksas);
  • darbu valsts iestādē ar iespēju būt par daļu no komandas, kas strādā pie viena no mūsdienu lielākajiem globālajiem izaicinājumiem – klimata pārmaiņām;
  • radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus;
  • darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 11.06.2018. nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Klimata pārmaiņu departaments” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.

Amata apraksts




Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
izsludina atklātu konkursu uz
Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas
vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

 

Amata mērķis - nodrošināt klimata politikas mērķu (tai skaitā siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisiju ierobežošana un oglekļa dioksīda piesaiste, pielāgošanās klimata pārmaiņām) un nosacījumu attīstīšanu un integrēšanu reģionālajā attīstībā un pašvaldību darbā, kā arī nozaru politikās, sevišķi, transporta jomā.

Prasības pretendentam:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai reģionālās attīstības specialitātē, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām;
    vēlama darba pieredze valsts pārvaldē;
  • izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē;
  • zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju;
  • zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām;
  • zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku dažādu tautsaimniecības nozaru kontekstā, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem, tehnoloģijām transporta jomā;
  • zināšanas par pašvaldību lomu klimata politikas mērķu sasniegšanai, to rīcībā esošo instrumentu izmantošanas iespējām un Latvijas pašvaldību situāciju;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums.

Mēs piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes „Politikas plānošana” III līmenis un 12.mēnešalgu grupa, mēnešalga  no 1050 euro pirms nodokļu nomaksas);
  • darbu valsts iestādē ar iespēju būt par daļu no komandas, kas strādā pie viena no mūsdienu lielākajiem globālajiem izaicinājumiem – klimata pārmaiņām;
    radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus;
  • darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 11.06.2018. nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Klimata pārmaiņu departaments” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.

Amata apraksts


Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
izsludina atklātu konkursu uz
Publisko pakalpojumu departamenta
Projektu vadības nodaļas
sistēmanalītiķa amatu (divas amata vietas)

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde elektroniskās pārvaldes, informācijas sabiedrības un informācijas tehnoloģiju valsts pārvaldē jomā.
Projektu vadības nodaļā šobrīd tiek īstenots viens no valsts lielākajiem IKT risinājumu projektiem.

Esam pozitīvi, inovatīvi un drosmīgi un aicinām mūsu komandai pievienoties papildspēku –
Sistēmanalītiķi - kolēģi, kurš:

  • domā stratēģiski un rīkojas proaktīvi;
  • profesionāli interesējas par biznesa procesu analīzi, lietotāju vajadzību izpēti;
  • ir ar savu redzējumu par informācijas sistēmu un datu sadarbspējas arhitektūru;
  • vēlas būt daļa no valsts IKT pārveides un modernizācijas vadības epicentrā.

Tavi galvenie darba pienākumi:

  • piedalīties valsts centralizēto platformu projektēšanā un attīstībā;
  • analizēt informāciju par koplietošanas valsts informācijas sistēmu sadarbspējas komponentiem, informācijas sistēmām, platformām un pakalpojumiem, izstrādāt un aprakstīt prasības (tajā skaitā – lietojamības prasības) to attīstībai;
  • veikt valsts IKT sadarbspējas arhitektūras centralizēto komponentu attīstības koordinēšanu;
  • nodrošināt ar izstrādājamo risinājumu darbību saistīto starpinstitucionālo biznesa procesu apzināšanu un to integritāti izstrādājamos risinājumos;
  • piedalīties valsts IKT arhitektūras pārvaldībā;
  • piedalīties valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas un pārvaldības sistēmas attīstībā.

Mēs piedāvājam:

  • dinamisku un interesantu darbu vadošajā ministrijā e-pārvaldes jomā;
  • izaicinājumiem pilnu darba vidi, kurā novērtē efektivitāti un kompetenci;
  • stabilu atalgojumu (mēnešalgu līdz 1500 – 1900 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu.
      

Sagaidām, ka Tev ir:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, ekonomikas, vadības vai telekomunikāciju zinātņu jomā;
  • vismaz trīs gadu darba pieredze komercuzņēmumā, valsts pārvaldē vai pašvaldībā;
  • pieredze informācijas sistēmu, biznesa procesu un lietojamības prasību analīzē un plānošanā;
  • pieredze informācijas sistēmu, tajā skaitā risinājumu, kas nodrošina informācijas sistēmu savstarpējo sadarbību, izveidē, ieviešanā, attīstībā un uzturēšanā;
  • izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu un tās pielietošanas nozīmi;
  • par priekšrocību uzskatīsim zināšanas par valsts pārvaldes attīstības tendencēm un pakalpojumu pārvaldības jautājumiem;
  • kā arī šādas vispārējās zināšanas un prasmes:
  • prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas un koordinēt projekta ieinteresēto pušu sadarbību;
  • labas saskarsmes prasmes;
  • pašiniciatīva un precizitāte.

Šo amatu oficiāli varam piedāvāt uz noteiktu laiku līdz 2019. gada septembrim, bet veiksmīgas sadarbības gadījumā ir iespēja īstenot arī nākamo projektu.
Gaidīsim Tavu CV un pieteikuma vēstuli uz personals@varam.gov.lv līdz 05.06.2018. Tālrunis uzziņām 67026902.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.

Amata apraksts
Amata apraksts



Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
izsludina atklātu konkursu uz
Publisko pakalpojumu departamenta
Projektu vadības nodaļas
vecākā projekta aktivitātes koordinatora (IT un komunikāciju jomā) amatu


Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde elektroniskās pārvaldes, informācijas sabiedrības un informācijas tehnoloģiju valsts pārvaldē jomā.
Ikdienā nepieciešamie valsts pakalpojumi, kurus iespējams saņemt digitāli, sabiedrībai ir pieejami 85% gadījumu, tomēr to lietošanas rādītāji ir zemāki – patlaban tos izmanto vien 38% sabiedrības. Lai palielinātu informētību un e-pakalpojumu lietošanu sabiedrībā, Projektu vadības nodaļā šobrīd tiek īstenots valsts lielākais e-iespēju veicināšanas projekts.

Esam pozitīvi, inovatīvi un drosmīgi, un aicinām mūsu komandai pievienoties papildspēku – Vecāko projekta aktivitātes koordinatoru IKT un komunikācijas jomā –
kolēģi, kurš:

  • ir radošs, idejām bagāts, domā stratēģiski un rīkojas proaktīvi;
  • novērtē jaunās valsts IKT risinājumu radītās iespējas un pratīs par tām pastāstīt arī citiem;
  • veidos vīziju par to, kā varam mainīt sabiedrības attieksmi par e-pakalpojumu izmantošanu;
  • ir gatavs plānot aktivitātes, gan pats tajās piedalīties;
  • vēlas būt daļa no valsts IKT pārveides un modernizācijas vadības centra.

Tavi galvenie darba pienākumi:

  • projekta plānošana, ietverot termiņus, kā arī cilvēku, finanšu un citu nepieciešamo resursu plānošanu;
  • projekta dokumentācijas sagatavošana un uzturēšana (tai skaitā nepieciešamo līgumu izstrāde);
  • projekta ikdienas darbu organizēšana (piedalīties un vadīt projektā plānotās aktivitātes no idejas līdz to īstenošanai);
  • projekta un to nodevumu kvalitātes nodrošināšana;
  • veicināt sadarbību ar klientiem un partneriem (tai skaitā apzināt to vajadzības par sabiedrisko attiecību un mācību vajadzībām).

Mēs piedāvājam:

  • dinamisku un interesantu darbu vadošajā ministrijā e-pārvaldes jomā;
  • darbu ar liela un nozīmīga mēroga projekta īstenošanu, kas sastāv no dažādām komunikācijas un mācību aktivitātēm;
  • izaicinājumiem pilnu darba vidi, kurā novērtē efektivitāti un kompetenci;
  • stabilu atalgojumu (mēnešalgu līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu.

Sagaidām, ka Tev ir:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa pabeigta profesionālā augstākā izglītība, kas saistīta ar ekonomikas, informācijas tehnoloģijas, politoloģijas jomā, sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomu;
  • divu gadu pieredze projektu vai projekta aktivitāšu vadīšanā;
  • pieredze darbā ar liela apjoma dokumentiem;
  • pieredze komandas darbā un vadīšanā;
  • ļoti labas zināšanas sabiedrības informēšanas un publicitātes pasākumu organizēšanā;
  • labas datora lietošanas prasmes;
  • kā arī šādas vispārējās zināšanas un prasmes:
  • prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas un koordinēt projekta ieinteresēto pušu sadarbību;
  • labas saskarsmes prasmes;
  • pašiniciatīva un precizitāte;
  • radošums, atvērtība jaunām idejām.

Šo amatu oficiāli varam piedāvāt uz noteiktu laiku līdz 2019. gada septembrim, bet veiksmīgas sadarbības gadījumā ir iespēja īstenot arī nākamo projektu.
Gaidīsim Tavu CV un pieteikuma vēstuli uz personals@varam.gov.lv līdz 05.06.2018. Tālrunis uzziņām 67026902.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.

Amata apraksts

Atpakaļ
 
Dabas aizsardzība
E-pārvalde
Fondi un investīcijas
Ilgtspējīga attīstība
Klimata pārmaiņas
Pašvaldības
Publisko pakalpojumu sistēmas pilnveide
Reģionālā attīstība
Teritorijas attīstības plānošana
Ūdeņu pārvaldība
Vides aizsardzība
Zaļais publiskais iepirkums
 
 




 
Padoms:
Balso par vienu no variantiem klikšķinot uz tā, vai skaties aptaujas rezultātus.
        
Darba laiks
Pr - Pt: 8.30:17.00
VARAM adrese:
Peldu iela 25, Rīga, LV-1494, Latvija
Telefons:+371 67026533
Fakss:+371 67820442
E-pasts: pasts@varam.gov.lv
     
Lapa atjaunota:
25.05.2018
 Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce obligāta