Par ministriju
Kontakti
Aktualitātes
Vakances
Nozares politika
Administratīvi teritoriālā reforma
Normatīvie akti
Fondi un investīcijas
Valsts galvojums
Publiskais iepirkums
ES informācija
Starptautiskā sadarbība
Publikācijas un pētījumi
Sabiedrības līdzdalība
Breksits
 
Izvēlies kādu no iesvītrotām kalendāra dienām, lai redzētu šīs dienas pasākumus!
 


 
Vakances
 
 
 
Vecākais eksperts
Investīciju uzraudzības departaments

 

Vadošā valsts pārvaldes iestāde vides aizsardzības, reģionālās attīstības plānošanas un koordinācijas, pašvaldību attīstības un pārraudzības, teritorijas attīstības plānošanas un zemes pārvaldības, vienas pieturas aģentūras principa ieviešanas valsts un pašvaldību  pakalpojumu pieejamībā, kā arī elektroniskās pārvaldes, informācijas sabiedrības un informācijas tehnoloģiju valsts pārvaldē jomā.

Mūsu vērtības - tiesiskums, profesionalitāte un radošums, sadarbība, mērķtiecīgumsun lojalitāte.

AICINĀM KOMANDĀ

 VECĀKO EKSPERTU
(valsts civildienesta ierēdņa amats)
Investīciju uzraudzības departamenta
Projektu uzraudzības nodaļā

 Ja Tev ir

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām;
  • trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā;
  • zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības fondu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanu;
  • zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu,  ieviešanas prasībām;
  • izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām;
  • darba pieredze publisko iepirkumu jomā;
  • zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu ietvaros;
  • zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu (darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā;
  • kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana, komunikācija, analītiskā domāšana, ētiskums;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas);
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

 Uzticēsim

  • sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes;
  • veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā, konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību;
  • savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem.

 Tu iegūsi

  • radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus;
  • iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas;
  • mēnešalgu no 1050 līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • darba vietu Rīgas centrā.

 Piesakies

līdz 2019. gada 12. augustam, atsūtot CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un motivācijas vēstuli uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Projektu uzraudzības nodaļa” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902

 Cita informācija

Amata apraksts ir pieejams šeit!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, reģ. nr. 90000028508, Peldu iela 25, Rīga, LV-1494. Papildu informācija par personas datu apstrādi pieejama šeit!

Atpakaļ
 
Dabas aizsardzība
E-pārvalde
Fondi un investīcijas
Ilgtspējīga attīstība
Klimata pārmaiņas
Pašvaldības
Publisko pakalpojumu sistēmas pilnveide
Reģionālā attīstība
Teritorijas attīstības plānošana
Ūdeņu pārvaldība
Vides aizsardzība
Zaļais publiskais iepirkums
 
 




 
        
Darba laiks
Pr: 8.30:18.00
Ot - Cet: 8.30:17.00
Pt: 8.30:16:00
VARAM adrese
Peldu iela 25, Rīga, LV-1494, Latvija
Telefons: +371 66016740
Fakss:+371 67820442
E-pasts: pasts@varam.gov.lv
     
Lapa atjaunota
21.07.2019
 Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce obligāta