Datums 10. novembris, 2020
Laiks11.00–12.00
Vieta Tiešsaiste

2020. gada 10. novembrī Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija rīko Vebināru "Attālināta darba organizēšana valsts pārvaldē".

Vebināra pirmajā daļā Valsts kancelejas pārstāvji pastāstīs par Valsts kancelejas sadarbībā ar VARAM izstrādātajām vadlīnijām darba organizācijai, darba samaksai un klientu apkalpošanai valsts pārvaldes institūcijās COVID-19 pandēmijas laikā.

Vebināra otrajā daļā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas VPPAD Nodaļas vadītāja Maija Anspoka pastāstīs par Iestāžu klientu apkalpošanas nodrošināšana COVID-19 laikā.

Vebināra trešajā daļā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārstāvji pastāstīs par biežākajām problēmām un to iespējamiem risinājumiem, kas tika identificēti aptaujājot valsts pārvaldes iestādes par Attālinātā darba nodrošināšana valsts pārvaldē.

Vebinārā aicināti visu ministriju un to padotības iestāžu pārstāvji, kuri organizē attālinātu darbu savās iestādēs.

 

Vebināra darba kārtība

Vebinārs “Attālināta darba organizēšana valsts pārvaldē”
Vebināra organizators: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
Laiks: 2020.gada 10.novembris plkst. 11:00
Vieta:  Microsoft Teams

  1. Uzruna vebināra dalībniekiem                                                                      - 5 min.

(VARAM pārstāvis)

  1. Vadlīnijas attālināta darba organizēšanā                                                   - 15 min.

(Katri Vintiša - Valsts kanceleja)

  1. Iestāžu klientu apkalpošanas nodrošināšana COVID-19 laikā                - 15 min.

(Maija Anspoka - VARAM)

  1. Biežākās problēmas un risinājumi attālinātā darba nodrošināšanā       - 15 min

(VARAM pārstāvis)

  1. Jautājumi/atbildes.