Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID) informē, ka no šī gada aprīļa vairāki VID klientu apkalpošanas centra pakalpojumi nodokļu maksātājiem ir pieejami arī Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk – VPVKAC) Talsu ielā 4, Tukumā.
Tajā iedzīvotājiem ātri un ērti vienuviet ir pieejami vairāku valsts iestāžu - Valsts zemes dienesta, Veselības inspekcijas, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Uzņēmuma reģistra un arī Valsts ieņēmumu dienesta - sniegtie pakalpojumi šādos klientu apkalpošanas laikos: pirmdienās no plkst.8.00 līdz plkst.18.00; no otrdienas līdz ceturtdienai: no plkst.8.00 līdz plkst.17.00 un piektdienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.00 (bez pusdienu pārtraukuma).
Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Tukumā VID darbinieks nodokļu maksātājiem sniedz šādus VID pakalpojumus: Gada ienākumu deklarācijas pieņemšana gan papīra formātā, gan palīdzība, iesniedzot to elektroniski; iesniegumu pieņemšana par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšana/anulēšana, kā arī vienotajos klientu apkalpošanas centros darbinieks sniedz atbalstu un palīdzību darbam ar VID elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā. Tukuma VPVKAC fiziskajām personām tiek nodrošināta arī nodokļu maksātāju reģistrācija un dažāda veida iesniegumu pieņemšana.
Lai iesniegtu Gada ienākumu deklarāciju elektroniski, uz konsultāciju līdzi noteikti jāņem pase vai Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegtā personas apliecība, internetbankas lietotājvārds, internetbankas kodu karte vai kodu kalkulators, parole un attaisnojuma dokumenti (čeki, kvītis utt.). Ja persona nav internetbankas lietotājs, vienotajos klientu apkalpošanas centros ir iespēja iegūt lietotāja vārdu un paroli, ar kuru varēs pieslēgties EDS sistēmai un izmantot visus tajā pieejamos VID e-pakalpojumus.
Atgādinām, ka minētos VID pakalpojumus šobrīd jau 66 VPVKAC iedzīvotājiem sniedz arī pašvaldību darbinieki - Aglonas, Alojas, Alsungas, Amatas, Auces, Ādažu, Apes, Baltinavas, Balvu, Beverīnas, Brocēnu, Carnikavas, Cesvaines, Ciblas, Dagdas, Daugavpils, Dundagas, Grobiņas, Ilūkstes, Inčukalna, Jaunpiebalgas, Jelgavas novadā – Jelgavas, Elejas, Nākotnes, Līvbērzes, Platones, Sesavas, Svētes, Valgundes, Vilces, Vircavas, Zaļenieku, Staļģenes, Kalnciema un Lielplatones, Kandavas, Kocēnu, Ķekavas, Lielvārdes, Lubānas, Naukšēnu, Neretas, Nīcas, Ozolnieku, Pārgaujas, Pļaviņu, Raunas, Riebiņu, Rojas, Rucavas novadā – Rucavas un Sikšņu, Rugāju novadā – Rugāju un Benislavas, Rundāles, Rūjienas, Salacgrīvas, Saulkrastu, Sējas, Skrundas, Stopiņu, Strenču, Tērvetes, Vaiņodes, Varakļānu, Viesītes, Viļakas.
Gan VID, gan citu minēto valsts iestāžu publiskos pakalpojumus līdzīgi kā iepriekš var saņemt arī iestāžu esošajos klientu apkalpošanas centros un nodaļās. Plašāka Informācija par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru adresēm un darba laikiem pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Vienotie klientu apkalpošanas centri”.
Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru projekts tiek īstenots ar mērķi kvalitatīvāk sniegt iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojumus, kļūt iedzīvotājiem draudzīgākiem un taupīt valsts un iedzīvotāju naudu.
Informāciju sagatavoja:
VID Sabiedrisko attiecību daļa
tālr. 67122668, 26351438, 67122670, 26558389
e-pasts: komunikacija@vid.gov.lv