Preses relīze
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija no 2016.gada 15.marta līdz 17.martam organizēs apmācības jauno valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) konsultantiem. 2016.gadā, turpinot darbu pie VPVKAC tīkla izveidošanas visā Latvijā, plānots atvērt klientu apkalpošanas centrus Aknīstes, Jaunpils, Pāvilostas, Salas, Salaspils, Balvu, Smiltenes un Tukuma novados. 
Apmācību laikā jauno VPVKAC konsultanti tiks iepazīstināti ar publisko pakalpojumu sistēmu Latvijā. Tāpat plānots sniegt informāciju par VPVKAC struktūru un darba organizāciju, kā arī saziņu ar citām iestādēm. 
Lai sniegtu iespējas iedzīvotājiem saņemt konsultācijas arī par publisko pakalpojumu saņemšanu elektroniski semināru laikā tiks sniegta informācija par portālā www.latvija.lv pieejamajiem e-pakalpojumiem un to saņemšanas iespējam. Informāciju jaunajiem konsultantiem sniegs arī Nodarbinātības valsts aģentūras, Valsts darba inspekcijas, Valsts ieņēmumu dienesta, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, kā arī Valsts zemes dienesta, Lauku atbalsta dienesta un Uzņēmumu reģistra pārstāvji. 
Visu šo iestāžu pakalpojumus jau drīzumā klātienē vienkopus varēs saņemt arī Aknīstes, Jaunpils, Pāvilostas, Salas, Salaspils, Balvu, Smiltenes un Tukuma novadu iedzīvotāji un uzņēmēji. 
Jau ziņojām, ka Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, īstenojot Eiropas mērogā viedu un inovatīvu pieeju publisko pakalpojumu sniegšanā, 2015.gadā visā Latvijā atklāja 66 VPVKAC. Šajos klientu apkalpošanas centros Latvijas novadu iedzīvotāji savas pašvaldības un noteiktus valsts pakalpojumus var saņemt vienkopus – ātrāk, ērtāk, izdevīgāk! 
Plašāka informācija par 2015.gadā atvērtajiem VPVKAC pieejamajiem valsts un pašvaldības pakalpojumiem ir pieejama https://www.latvija.lv/pakalpojumucentri 


Kristīne Kļaveniece Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija  Tel.67026533E-pasts: prese@varam.gov.lv www.varam.gov.lv