Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkls

Šonedēļ atklāti 15 jauni valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) Balvu, Madonas, Smiltenes un Saldus novados. Balvu novadā darbu sāka trīs jauni centri, bet Madonas novadā – seši. Smiltenes novadā tika atklāti četri jauni VPVKAC, savukārt 3. septembrī atklāja divus klientu apkalpošanas centrus Saldus novadā. 

Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami jau 254 klientu apkalpošanas centri, kur vienuviet iespējams pieteikt 19 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, un daudzus citus), kā arī pašvaldības pakalpojumus klātienē, telefoniski un elektroniski. 

Jauno VPVKAC adreses un kontaktinformācija: 

Katrā vienotajā klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji var patstāvīgi vai ar darbinieka atbalstu elektroniski pieteikt būtiskākos valsts un pašvaldību pakalpojumus, saņemt atbalstu eParaksta un oficiālās e-adreses izmantošanā, kā arī saņemt citas konsultācijas. VPVKAC ir nozīmīgs atbalsta punkts arī tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama palīdzība digitālo pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai portālā www.latvija.gov.lv, tostarp, konsultācijas atbilstošākā valsts pakalpojuma izvēlei. 

VARAM sadarbībā ar pašvaldībām turpina attīstīt VPVKAC tīklu, lai iedzīvotāji valsts pakalpojumus varētu saņemt pēc iespējas tuvāk savai dzīvesvietai, vienuviet un ērti – gan klātienē, gan attālināti. 

Vairāk informācijas par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu. 

Saistītas tēmas

Preses relīze Vienotie klientu apkalpošanas centri VPVKAC