- Seminārs 10.-11.12.2020.
- Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru zvanu centra darbības kvalitātes novērtēšanas metodika
- Metodiskie ieteikumi "Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru klientu apkalpošanas noteikumu izstrāde"
- Metodiskie ieteikumi “Minimālās prasības klientu apmierinātības mērīšanā”
- Metodiskie norādījumi pārbaudes veikšanai un uzraudzībai pār pašvaldību pārskatu par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu un dotācijas līdzekļu atlikuma novirzīšanu
- Pētījumu centra SKDS veiktās aptaujas
- Pasākumu plāns Valsts pārvaldes institūciju klientu klātienes apkalpošanas struktūru optimizācijai
- Vienota publisko pakalpojumu palīdzības dienesta izveides potenciāla izvērtējums
- Pasākumu plāns klientu apkalpošanas plūsmas novirzīšanai uz izmaksu ziņā efektīviem kanāliem