KOPSAVILKUMS

Laiks: 4-8 h

Nepieciešams: Pakalpojuma vērtības principu veidlapa (izdrukāta vai digitāla) papīrs, rakstāmpiederumi, dators, Ieskati lietotāju viedokļos, Lietotāju ceļojuma karte, Lietotāju profili.

Dalībnieki: Pārveides projekta vadības grupa.

Rezultāts: Definēti nozīmīgākie pakalpojuma vērtības principi no lietotāja skatu punkta.

 

APRAKSTS

Mērķis un pielietojums: definēt galvenos pakalpojuma vērtības principus no lietotāja skatu punkta, pret kuriem nākamajās stadijās tiks validētas pakalpojuma pārveides idejas.

Realizācijas process:

  1. Kopīgi ar grupu pārrunājiet, kādi ir galvenie principi, kuriem pakalpojumam būtu jāatbilst. Principi ir nosakāmi no lietotāja skatu punkta, tiem ir jāparāda jūsu stratēģiskais mērķis un jābūt balstītiem iepriekš iegūtajos ieskatos lietotāju viedokļos.

Rekomendējams veidot pakalpojuma vērtības principus pirmajā personā, piemēram: “Vēlos saņemt pakalpojumu ātri un vienkārši.”

  1. Pēc principu definēšanas nepieciešams validēt tos ar lietotājiem – vai tas, kā Pārveides projekta vadības grupa ir izpratusi lietotāju izpētes rezultātus, patiešām atbilst lietotāju viedoklim. Tam var izmantot fokusgrupu, neliela apjoma aptaujas vai kādu citu no metodēm, ar kuru palīdzību iegūt lietotāju redzējumu un viedokli. Principu validēšanu vēlams veikt dažu dienu laikā.

 

Jāņem vērā: Būtiski ir, lai pakalpojuma vērtības principi ir balstīti klientu vajadzībās un, ievērojot tos, tiktu mazināti vai novērsti lietotāju spriedzes punkti, kas identificēti iepriekš, izmantojot rīku “Lietotāju ceļojuma karte”.

 

DATNES

Pakalpojuma vērtības principu veidlapa .DOCX formātā (neaizpildīta sagatave)

Pakalpojuma vērtības principu veidlapa .PDF formātā (neaizpildīta sagatave)

Pakalpojuma vērtības principu piemērs .JPG formātā (aizpildīta sagatave)