Preses relīze VPVKAC

Šodien, 1. februārī, jauns valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) atklātsTukuma novadā. Trīs jaunus VPVKAC šodien atver arī Balvu novadā un sešus – Gulbenes novadā. Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem ir pieejami nu jau 184 klientu apkalpošanas centri, kuros iedzīvotāji vienkopus var iegūt informāciju un atbalstu 13 valsts iestāžu pakalpojumu (sociālo, uzņēmējdarbības, būvniecības un daudzu citu) pieteikšanā un pieteikt pašvaldības pakalpojumus, gan klātienē, gan telefoniski un elektroniski.

Jaunie klientu apkalpošanas centri Tukuma novadā:

Jaunie klientu apkalpošanas centri Balvu novadā:

Jaunie klientu apkalpošanas centri Gulbenes novadā:

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī. Tajā var patstāvīgi vai ar darbinieka palīdzību elektroniskā veidā pieteikt būtiskākos valsts un pašvaldību pakalpojumus, saņemt atbalstu eParaksta un oficiālās e-adreses izmantošanā, kā arī saņemt citas konsultācijas.

VPVKAC ir nozīmīgs atbalsta punkts arī tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama palīdzība digitālo pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai portālā Latvija.gov.lv, tostarp, konsultācijas atbilstošākā valsts pakalpojuma izvēlei.

Ministrija sadarbībā ar pašvaldībām turpina pilnveidot valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas sistēmu, lai iedzīvotāji valsts pakalpojumus attālināti varētu saņemt tik pat ērti kā klātienē.