Šodien, 19.janvārī, trīs jaunus valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus (VPVKAC) atklāj Līvānu novada pašvaldībā. Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami jau 172 klientu apkalpošanas centri, kur vienuviet iespējams pieteikt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, un daudzus citus), kā arī pašvaldības pakalpojumus klātienē, telefoniski un elektroniski.

Iedzīvotāji VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā  latvija.gov.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC var pieteikt papīra formā vai ar pilnvarotā e-pakalpojuma palīdzību. VPVKAC  ir būtisks atbalsta punkts tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešams atbalsts digitālo pakalpojumu saņemšanai, piesakot pakalpojumus portālā latvija.gov.lv, kā arī saņemt rekomendācijas atbilstošo valsts pakalpojumu izvēlei.

Jauno VPVKAC adreses un kontaktinformācija Līvānu novadā

Rudzātu bibliotēka, Miera iela 1,  Rudzāti
Darba laiks: pirmdiena, otrdiena, trešdiena, piektdiena 9:00 – 17:00; ceturtdiena 9:00 – 18:00
Klientu centra kontakti:
rudzati@pakalpojumucentri.lv; 66954994

Rožupes bibliotēkā, Skolas iela 7, Rožupe
Darba laiks: pirmdiena – piektdiena 8:30 – 16:30; sestdiena 9:00 – 13:00
Klientu centra kontakti:
rozupe@pakalpojumucentri.lv; 66954993

Rīta bibliotēkā, Liepu iela 5, Upenieki, Jersikas pagasts
Darba laiks: pirmdiena, otrdiena, trešdiena 9:00 – 17:00; ceturtdiena 9:00 – 18:00; piektdiena: 9:00 – 16:00
Klientu centra kontakti:
jersika@pakalpojumucentri.lv; 66954992

 

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī, tajā var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā www.latvija.gov.lv  pieejamos pakalpojumus, kā arī saņemt citas konsultācijas. Ministrija sadarbībā ar pašvaldībām pilnveido valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas sistēmu, lai iedzīvotājs valsts pakalpojumus attālināti var saņemt tik pat ērti cik klātienē. Pakalpojumu saņemšana primāri norit elektroniski, izmantojot e-pakalpojumus, vai klātienē – speciālisti vienotajos klientu apkalpošanas centros iedzīvotājam sniedz konsultācijas un palīdz pieteikt pakalpojumus elektroniski.