Preses relīze VPVKAC
Klientu atbalsts bibliotēkā

Šodien, 25.janvārī, jaunu valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) atklāj Siguldas novada pašvaldībā. Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami jau 173 klientu apkalpošanas centri, kur vienuviet iespējams pieteikt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, un daudzus citus), kā arī pašvaldības pakalpojumus klātienē, telefoniski un elektroniski.

Siguldas novada pašvaldības Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja Jūlija Indriksone norāda: “Allažu pagasta iedzīvotājiem tagad varēsim sniegt ne tikai atbalstu pašvaldības pakalpojumu saņemšanai, bet arī informāciju par valsts pārvaldes pakalpojumiem un dažādu pieteikumu iesniegšanu. Iedzīvotāji varēs saņemt plašāku pakalpojumu klāstu tepat pagastā, tuvāk savai dzīvesvietai, un nebūs nepieciešams doties uz Siguldu vai Rīgu. Aicināsim iedzīvotājus izmantot Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras un citu iestāžu pakalpojumus, kā arī palīdzēsim pieteikt pakalpojumus portālā latvija.lv.”

Iedzīvotāji VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā  latvija.gov.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC var pieteikt papīra formā vai ar pilnvarotā e-pakalpojuma palīdzību. VPVKAC  ir būtisks atbalsta punkts tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešams atbalsts digitālo pakalpojumu saņemšanai, piesakot pakalpojumus portālā latvija.gov.lv, kā arī saņemt rekomendācijas atbilstošo valsts pakalpojumu izvēlei.

Allažu pagasta jaunais VPVKAC atrodas Birzes ielā 4, Allažos. VPVKAC darba laiks pirmdienās ir plkst. 08:00 - 13:00, otrdienās, trešdienās plkst. 8:00 – 13:00; 14:00 – 17:00, ceturtdienās 8:00 – 13.00; 14:00 – 18:00, un piektdienās 8:00 – 14:00. Sazināties ar klientu apkalpošanas centru iespējams pa e-pastu: allazi@pakalpojumucentri.lv vai tālr. 66954996.

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī, tajā var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt iedzīvotājiem būtiskākos valsts un pašvaldību pakalpojumus elektroniskā veidā, saņemt atbalstu e-paraksta un oficiālās e-adreses izmantošanā kā arī citas konsultācijas. Ministrija sadarbībā ar pašvaldībām pilnveido valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas sistēmu, lai iedzīvotājs valsts pakalpojumus attālināti var saņemt tik pat ērti cik klātienē. Pakalpojumu saņemšana primāri norit elektroniski, izmantojot e-pakalpojumus, vai klātienē – speciālisti vienotajos klientu apkalpošanas centros iedzīvotājam sniedz konsultācijas un palīdz pieteikt pakalpojumus elektroniski.