Sākot ar 15. novembri Ropažu novada Vangažu pilsētas teritoriālās pārvaldes ēkā darbību sāk jauns valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Šis ir jau 167. klientu apkalpošanas centrs, kur Latvijas iedzīvotāji vienkopus var saņemt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, vides un daudzus citus) e-pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus gan klātienē, gan telefoniski un elektroniski.
Iedzīvotāji VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://latvija.gov.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC pieteikt papīra formā. Centrs ir būtisks atbalsta punkts tiem iedzīvotājiem, kuriem būtu nepieciešams atbalsts digitālo pakalpojumu saņemšanai, piesakot pakalpojumus portālā https://latvija.gov.lv, kā arī saņemt rekomendācijas atbilstošo valsts pakalpojumu izvēlei.
Apmeklētāji ir aicināt uz klientu apkalpošanas centru Vangažu pilsētas teritoriālās pārvaldes ēkā, Meža ielā 1, Vangažos, Ropažu novadā, LV-2136. Centrs būs atvērts pirmdienās no plkst. 9:30-13:00, 13:30-19:00; otrdien un trešdien no plkst. 8:30-13:00, 13:30-17:00; ceturtdien – plkst. 8:30-13:00, 13:30-18:00 un piektdien – plkst. 8:30-13:00, 13:30-15:00.
VPVKAC tīkls nodrošinās valsts pakalpojumu klientiem “vienas pieturas” principu, saņemot dažāda veida informāciju un palīdzību dažādu valsts un pašvaldības pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai. Tuvākajos gados ir plānots ievērojami paplašināt teritoriālo VPVKAC pieejamību, tādējādi uzlabojot pakalpojumu pieejamību iedzīvotājiem un to darbības efektivitāti. Plānots arī paplašināt VPVKAC pakalpojumu grozu – šobrīd VPVKAC apkalpo 13 iestādes, atbalstot 120 pakalpojumu pieteikšanu.