Preses relīze
Ceturtdien, 2017.gada 12.janvārī Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) organizē apmācību semināru valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) konsultantiem. Tā laikā plānots sniegt informāciju par instrumentiem VPVKAC publicitātes nodrošināšanai, kā arī iepazīstināt ar sagatavoto metodiku, lai veicinātu pašnovērtējumu un nodrošinātu turpmāku VPVKAC attīstību. Apmācību semināra laikā plānots iepazīstināt ar metodisko materiālu, kas sagatavots pašvaldību, kurās strādā VPVKAC, kā arī VPVKAC darbiniekiem. Tajā apkopoti priekšlikumi publicitātes pasākumu īstenošanai par pašvaldībā izveidoto VPVKAC un tā sniegtajiem pakalpojumiem. Šādu pasākumu īstenošana ir būtiska, lai sniegtu iedzīvotājiem informāciju par iespējām saņemt valsts un pašvaldības publiskos pakalpojumus sev ērtākā laikā un vietā. 
Tāpat pasākuma laikā klātesošie tiks iepazīstināti ar sagatavot VPVKAC salīdzinošo metodiku. Tā sagatavota, lai veicinātu VPVKAC darbības nodrošināšanu, kā arī sniegtu iespējas iegūt zināšanas par citu pašvaldību un VPVKAC īstenotajiem pasākumiem publisko pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.
VARAM, īstenojot Eiropas mērogā viedu un inovatīvu pieeju publisko pakalpojumu sniegšanā, 2015.gadā uzsāka darbu pie VPVKAC izveidošanas visā Latvijā. Šajos klientu apkalpošanas centros Latvijas novadu iedzīvotāji savas pašvaldības un noteiktus valsts pakalpojumus var saņemt vienkopus – ātrāk, ērtāk, izdevīgāk! 
VPVKAC darbu koordinē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija. 
Plašāka informācija par VPVKAC pieejamajiem valsts un pašvaldības pakalpojumiem ir apkopota portālā Latvija.lv 




Kristīne Kļaveniece Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija  Tel.67026533 E-pasts: prese@varam.gov.lv www.varam.gov.lv