Pretendentiem jāpiesakās līdz
VIEDĀS ADMINISTRĀCIJAS UN REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS MINISTRIJA ir vadošā valsts pārvaldes iestāde reģionālās attīstības plānošanas un koordinācijas, pašvaldību attīstības un pārraudzības, teritorijas attīstības plānošanas un zemes pārvaldības, vienas pieturas aģentūras principa ieviešanas valsts un pašvaldību pakalpojumu pieejamībā, kā arī elektroniskās pārvaldes, digitālās transformācijas valsts pārvaldē un dabas aizsardzības jomā.
Mūsu vērtības - tiesiskums, profesionalitāte, radošums un inovācija, sadarbība un elastība, mērķtiecīgums un motivācija, lojalitāte un piederība.
AICINĀM KOMANDĀ
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības procesu vadītāju
Projektu pārvaldības departamentā
(darbinieka amats uz noteiktu laiku*)
MĒS TEV UZTICĒSIM projekta “Valsts pārvaldes informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu programmu un arhitektūras pārvaldība” īstenošanu, tai skaitā:
- definēt stratēģiskos mērķus un ceļvežus mākslīgā intelekta integrācijai valsts sektorā, nodrošinot, ka politika atspoguļo jaunākās mākslīgā intelekta tendences, iespējas un valsts pakalpojumu vajadzības;
- nodrošināt starpiestāžu koordināciju, labās prakses apzināšanu, apmaiņu, kā arī iestāžu metodisko vadību ar mākslīgo intelektu saistītajiem jautājumiem.
SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- augstākā izglītība ekonomikas, vadības, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju zinātņu jomā vai augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar mācībām atbilstoši amata pienākumiem;
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijās, komercuzņēmumā, vai nevalstiskajā sektorā;
- vismaz divu gadu pieredze biznesa procesu analīzē un plānošanā;
- pieredze mākslīgā intelekta tehnoloģiju un automatizācijas risinājumu ieviešanā organizācijā;
- zināšanas par informāciju un komunikāciju tehnoloģiju jomu, īpaši mākslīgā intelekta pielietojumiem;
- pieredze konsultatīva atbalsta sniegšanā iestādēm par mākslīgā intelekta rīku un risinājumu izmantošanas iespējām;
- zināšanas attīstības plānošanas dokumentu (stratēģiju), ārējo un iekšējo regulējumu izstrādē;
- pieredze stratēģiskās plānošanas un vadības jomā, ieinteresēto pušu koordinācijā un iesaistes vadībā;
- pieredze projektu ideju vai ieceres projektu atlases konkursu rīkošanā un vadībā;
- zināšanas par digitālās un mākslīgā intelekta jomas politiku un regulējumu, publiskās pārvaldes tehnoloģiju attīstības tendencēm;
- izpratne par mākslīgā intelekta nozīmi valsts pārvaldes procesu un pakalpojumu pilnveidē un ar to saistītajiem pārvaldāmajiem riskiem;
- izpratne par ētisku un drošu tehnoloģiju pielietošanu, attiecīgo risku vadības kompetence;
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes un pašiniciatīva, publiskās runāšanas prasmes;
- labas angļu valodas zināšanas (amata pienākumu izpilde ietver darbu ar dokumentiem angļu valodā, dalību starptautiskās darba grupās, saziņu ar starptautiskām organizācijām).
TU IEGŪSI:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus;
- mēnešalgu - 2269 euro (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā, sākot no 3000 euro (pirms nodokļu nomaksas) pēc pārbaudes laika, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu;
- profesionālās attīstības iespējas;
- darba vietu Rīgas centrā.
PIESAKIES atsūtot motivācijas vēstuli un dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) latviešu valodā, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās profesionālās darba pieredzes esamību, uz e-pasta adresi: darbs@varam.gov.lv ar norādi “Pieteikums IKT pārvaldības procesu vadītāja amata konkursam”. Tālrunis uzziņām 67026902.
CITA INFORMĀCIJA:
Informējam, ka kandidātu atlase noritēs divās kārtās:
- pirmajā kārtā tiks veikta pretendentu iesniegto dokumentu analīze, lai pārbaudītu un izvērtētu kandidātu atbilstību izvirzītajām prasībām;
- otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks uzaicināti uz interviju, kuras laikā padziļināti tiks novērtēta pretendenta pieredze, stratēģiskais redzējums un profesionālās zināšanas. Otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti prezentācijas formā sniegt savu stratēģisko redzējumu par mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanas iespējām valsts pārvaldē, ar to saistītajām problēmām un risinājumiem.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija, reģ. nr. 90000028508, Peldu iela 25, Rīga, LV-1494. Papildu informācija par personas datu apstrādi: https://www.varam.gov.lv/lv/personas-datu-apstrade
* Amats uz noteiktu laiku - 30.06.2027., ar iespēju darba attiecības turpināt.